18:55 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ایران خودرو و سایپا

قیمت روز ۴۵ محصول ایران خودرو و سایپا / گرانترین محصول ۹۷۰ میلیون تومان
نماد برتر- آخرین قیمت ۴۵ محصول پرفروش ایران خودرو و سایپا با کاهش ۱.۵ تا ۱۰میلیون تومانی اعلام شد که بیشترین نرخ متعلق به سوزوکی ویتارا اتوماتیک با ۹۷۰ میلیون تومان است.
چرا مردم از خودروی داخلی خسته شده اند؟
نماد برتر- انتشار خبر رونمایی از پژو ۳۰۸ جدید در رسانه‌ها به یکی از پربازدیدترین اخبار تبدیل شد، استقبال قابل توجه مردم از این خبر نشان می دهد که علیرغم نجومی شدن قیمت خودرو در ماه‌های اخیر، مردم همچنان پیگیر اخبار صنعت خودروسازی و مشتاق خرید خودرویی با کیفیت هستند، آرزویی که معلوم نیست در کشور ما چه زمانی بواقع محقق خواهد شد.
گزارش امروز بورس با رفتار دو گروه از سهامداران و آغاز تعطیلی‌ های فراگیر
نماد برتر- معاملات امروز بورس درحالی با رشد ۱۶ هزار و ۶۹۰ واحدی شاخص به پایان رسید که با رفتار دو گروه از سهامداران و آغاز تعطیلی‌ های فراگیر همراه بود.
فروش۵.۷ میلیون دلار خودروی ایرانی به ۹ کشور/ صادرات پراید به اسپانیا
نماد برتر- اعلام مسئولان گمرک ایران از این حکایت دارد که ایران در سال گذشته بیش از ۵.۷ میلیون دلار صادرات خودرو داشته و اسپانیا از جمله مقصدهای این صادرات بوده که بیشترین تنوع خودرویی به آن صادر شده است.
الزام دولت به پرداخت یارانه جدید ابلاغ شد/ فروش سهام۴۰ هزار میلیارد تومانی
نماد برتر- رئیس مجلس قانون الزام دولت به پرداخت یارانه جدید و مربوط کالاهای اساسی را به رییس جمهور ابلاغ کرد تا زمینه فروش سهام۴۰ هزار میلیارد تومانی فراهم شود .
دولت آماده فروش سهام ۴۰ هزار میلیارد تومانی چند صنعت بورسی شد
نماد برتر- با تایید مصوبه مجلس توسط شورای نگهبان و مربوط به پرداخت یارانه۱۲۰ هزار تومانی تامین کالاهای اساسی به ۶۰ میلیون نفر، دولت آماده فروش سهام ۴۰ هزار میلیارد تومانی چند صنعت بورسی شد.
معاملات مشکوک یک بانک و پتروشیمی، دو زیرمجموعه "خودرو، خساپا" + ۱۱ نماد
نماد برتر- در روز رشد ۴۸ هزار و ۳۵۴ واحدی شاخص ، بانک فرابورسی، یک پتروشیمی، دو زیرمجموعه ایران خودرو و سایپا به همراه ۱۱ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
معاملات مشکوک زیرمجموعه سایپا، سه سرمایه گذاری، سهم دارویی+ ۸ نماد
نماد برتر- در روز افت ۲۵ هزار و ۳۶۸ واحدی شاخص ، زیرمجموعه سایپا، سه شرکت سرمایه گذاری، سه سهم دارویی به همراه ۸ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
معاملات مشکوک سومین سهم گران، دو بانک ، دو زیرمجموعه سایپا + ۱۰ نماد
نماد برتر- در روز افت ۲۷ هزار و ۷۰۲ واحدی شاخص ، دو بانک ، دو زیرمجموعه سایپا، سومین سهم گران بازار به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
آغاز پیش‌فروش دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک از امروز
نماد برتر- در حالی که کمتر از یک ماه از ثبت‌نام و قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش هشت محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو می‌گذرد، این خودروساز از صبح امروز (پنجشنبه) برنامه پیش‌فروش خودرو "دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک" خود را با موعد تحویل اردیبهشت و خرداد سال آینده، به مدت سه روز اجرایی خواهد کرد.
تولید ۷ ماهه ایران خودرو و سایپا با افزایش ۲۷ درصدی / ابهام در عرضه پژو ۲۰۰۸
نماد برتر- جدیدترین آمار تولید ایران خودرو و سایپا طی ۷ ماه سال جاری منتشر شد که با افزایش ۲۷ درصدی و ابهام در عرضه پژو ۲۰۰۸ همراه است.
نتایج جلسه مهم قطعه سازان با ایران خودرو سایپا /عدم اعمال قیمتهای جدید در مهر
نماد برتر- سخنگوی انجمن سازندگان قطعات، نتایج جلسه مهم با ایران خودرو و سایپا و وزارت صنعت را با مصوباتی مانند پرداخت۲۵۰۰ میلیارد تومان به سایپا و عدم اعمال قیمت های جدید در مهرماه اعلام کرد.
بزرگترین مشکل فعلی بازار علاوه بر عوامل موثر بر تداوم روند نزولی شاخص
نماد برتر- در شرایطی که اعمال عملیات بازارگردانی هم نتوانسته کمکی به شرایط فعلی بازار کند علاوه بر عوامل موثر بر تداوم روند نزولی شاخص، بزرگترین مشکل فعلی بازار، عدم تقاضا است.
پیشنهاد تحریم ایران‌خودرو ، سایپا و زیرمجموعه ها به ترامپ ارائه شد
نماد برتر- بنیاد دفاع از دموکراسی آمریکا پیشنهاد تحریم ایران خودرو و سایپا و شرکت های زیرمجموعه را با ادعای ارتباط نزدیک با بنگاه های نظامی به دولت ترامپ ارائه کرد.
آخرین آمارها از تولید، فروش و خودروهای پارک شده و ناقصی ایران خودرو و سایپا
نماد برتر- از ابتدای سال تاکنون ۵۲۸ هزار و ۶۵۱ دستگاه خودرو توسط ایران‌ خودرو و سایپا تولید شده که ۹۷ هزار و ۶۵ دستگاه از آن یعنی ۳۶. ۱۸ درصد کل خودروهای تولیدی ناقص است.